EZEN ELGONDOLKOZOL TÁN! - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen/full_commentlist/1#c36712232
Válasz erre: Hogyan lehet a világűr végtelen?
2019-02-10T05:11:20+01:00
2019-02-10T05:11:20+01:00
Jomunkasember
http://blog.hu/user/129170
Sajnos nem így működik a dolog. Mert mondhatjuk Pirx kapitánynak, hogy Irány a Nyilas csillagkép, rögzítsd a kormányt és padlógáz, akkor is, ha már elhagytuk (az irányt könnyen ki lehet számolni a gravitációs terektől függetlenül is).<br />
A végtelen az végtelen. Ha elhagyod az időt, akkor tényleg megőrülsz, ha meg bent hagyod, akkor az emberek 99%-a nem tudja felfogni, hogy működik a dolog. A maradék 1% is csak azért érti, mert jól tudja mögötte a fizikát és a matekot, ami szintén axiomatikus tudomány. Nekik (nekünk) kb. úgy megy, mint az átlag embernek megérteni, hogy 123456789 az mennyi. Mennyi? 2, 5 15 még érthető, sőt még 123 is, de az agyunk nem ilyen nagy értékekre van ráállva. Egyel több, mint 12345678? De azt akkor sem fogjuk fel, hogy hányszorosa mondjuk az 1234-nek, amit még kb. fel tudnak fogni. De nem is ez a lényeg. A végtelent kell megérteni. Az meg középiskolás matematikai háttérrel nem megy.<br />
Ahogy azt sem érted meg miért kék az ég, hiába mondod, hogy a Rayligh szórás, úgysem érted. Ha megtanulod és megérted a fotonok kölcsönhatásait és némi kvantum mechanikát akkor menni fog, de addig nehéz.<br />
Persze ettől lehet élni. Ahogy az autódat is tudod vezetni attól, hogy nem érted mi az a Carnot ciklus, de sokan még azt se tudják miért úszik a hajó a vízen, amikor vasból van. Lehet egyszerűsíteni, de a világ attól nem lesz egyszerűbb. Ezért külön szint a lakatos, a gépészmérnök és az tudós.<br />
Politikus vagy jogász lehet bárki, aki kicsit is szorgalmas (és gerinctelen), de igazi tudósnak nem elég a puszta szorgalom, oda némi ész is kell.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen/full_commentlist/1#c35919865
Válasz erre: Hogyan lehet a világűr végtelen?
2018-10-03T19:12:04+02:00
2018-10-03T19:12:04+02:00
gondolkoZoli
http://blog.hu/user/1153702
<a href="https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen?full_commentlist=1#c35919631" class="reply_nick_417430" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35919631 );">@TheDoors</a>: Szia! Köszönöm kérdésed! Kérlek, olvasd el újra az anyagot, mert a kérdésre a választ ott találod! Lehet, hogy nyakatekerten van kifejtve a magyarázat, de attól még ott van. :-)
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen/full_commentlist/1#c35919631
Válasz erre: Hogyan lehet a világűr végtelen?
2018-10-03T18:26:09+02:00
2018-10-03T18:26:09+02:00
TheDoors
http://blog.hu/user/417430
Ha az űrben elindulunk egy irányban, miért térnénk vissza ugyanoda, ahonnan elindultunk?
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen/full_commentlist/1#c35540359
Válasz erre: Hogyan lehet a világűr végtelen?
2018-07-19T17:06:05+02:00
2018-07-19T17:06:05+02:00
gondolkoZoli
http://blog.hu/user/1153702
<a href="https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen?full_commentlist=1#c35390854" class="reply_nick_1367208" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35390854 );">@Zsuzsanna Morris</a>: Köszönöm, örülök, hogy elgondolkoztatott :-)
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/22/hogyan_lehet_a_vilagur_vegtelen/full_commentlist/1#c35390854
Válasz erre: Hogyan lehet a világűr végtelen?
2018-06-18T23:56:08+02:00
2018-06-18T23:56:08+02:00
Zsuzsanna Morris
http://blog.hu/user/1367208
Nagyon szuper iras!!
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34861292
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-22T08:05:16+01:00
2018-03-22T08:05:16+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858728" class="reply_nick_738796" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858728 );">@theus</a>: <br />
és jól is csinálták. :D<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=j0lcFjL79rY&t=220s">www.youtube.com/watch?v=j0lcFjL79rY&t=220s</a>
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34861130
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-22T07:13:59+01:00
2018-03-22T07:13:59+01:00
eßemfaßom még áll
http://blog.hu/user/770140
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34860468" class="reply_nick_390696" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34860468 );">@anyadmajma</a>: "Amúgy kb20-25en lehetnek, 3 műszakban, és ugye mindenki tolja az összes, több száz nicket, éppen ki a soros." Nálatok ilyen a beosztás onnan gondolod?
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34860468
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T21:47:35+01:00
2018-03-21T21:47:35+01:00
anyadmajma
http://blog.hu/user/390696
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34859870" class="reply_nick_663880" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34859870 );">@zolia</a>: nem fáradhat bele ez a hazaáruló bolsevik geci <a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858896" class="reply_nick_1316263" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858896 );">@maxval bircaman szeredőci szürke proletár</a>: , mert nem csak darabra fizetik ám, hanem libsi-migráncs-soros-stb.nek kell ám szerepelni benne, attól függően, hogy épp mi a soros.<br />
Amúgy kb20-25en lehetnek, 3 műszakban, és ugye mindenki tolja az összes, több száz nicket, éppen ki a soros.<br />
Ez a birkanick csak egy vezárszál, kb 4-5 ember van mögötte is.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34859870
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T19:52:57+01:00
2018-03-21T19:52:57+01:00
zolia
http://blog.hu/user/663880
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858794" class="reply_nick_381644" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858794 );">@room_101</a>: Birka minden indexes cikknél megjelenik, az elsők között hozzászól, copy-paste technikával beírja ugyanazt az egy mondatot. Már nem aposztrofálja magát mélyelemzőként. Leegyszerűsödött. Szürke proletárként szórja szét a baromságait. Ami nem fideszes, az ballib, és persze sorosista, bármit is jelentsen ez. Én direkt miatta olvasom el mindig a kommenteket. Valószínűleg más dolga sincs, mint kommentelni, darabra fizetik, és már kezd belefáradni, ezért olvasod tőle mindig mindenhol ugyanazt.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34859718
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T19:14:01+01:00
2018-03-21T19:14:01+01:00
zaturek
http://blog.hu/user/268385
A társulat neve nem Monty Python repülő cirkusza, hanem csak Monty Python. Előbbi a tévésorozat címe volt.<br />
Egy rajongónak ezt illene tudni. :)
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34859288
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T17:31:01+01:00
2018-03-21T17:31:01+01:00
CorneliusMiami
http://blog.hu/user/848912
Ha véletlenül nyernének - nyilván nem fognak -, akkor nem a cikkben említett konklúziót vonja le a nemzetközi sajtó.....lásd az izlandi bohócpárt, meg a rejkyaviki polgármester megválasztása a válság alatt.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34859158
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T17:07:50+01:00
2018-03-21T17:07:50+01:00
Lesley
http://blog.hu/user/32896
írás előtt olvashatnál
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34859058
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T16:51:48+01:00
2018-03-21T16:51:48+01:00
eßemfaßom még áll
http://blog.hu/user/770140
"A Kétfarkú Kutyapárt ugyanabból a kiábrándultságból és csalódottságból született, mint anno a Monty Python, jelen esetben azonban a magyar kormány az, amelyben csalódtak az emberek. Ha valóban teljesítene a kormány, valóban dübörögne a gazdaság, valóban működne az oktatás, az egészségügy és sorolhatnánk, akkor ez a társulás sem jött volna létre. Minden magyar állampolgár örömmel támogatná a kormányt, és nem csak az a néhány, aki nem látja a korrupciót, a fiatalok és szakképzettek elvándorlását, a hazugsághadjáratokat, és a kialakuló diktatórikus rendszert."<br />
<br />
2018-ban nekiállni a Gyurcsány kormányt fikázni....
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858896
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T16:22:23+01:00
2018-03-21T16:22:23+01:00
maxval bircaman szeredőci szürke proletár
http://blog.hu/user/1316263
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858794" class="reply_nick_381644" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858794 );">@room_101</a>: <br />
<br />
Tévedsz, ballibám.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858888
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T16:20:40+01:00
2018-03-21T16:20:40+01:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Nem csak öt brit, hanem egy amerikai is része volt a Monty Pythonnak. Ő grafikázott. :)<br />
Éljen a Kétfarkú Kutyapárt & Chuck Norris for Prime Minister! :)
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858794
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T16:09:56+01:00
2018-03-21T16:09:56+01:00
room_101
http://blog.hu/user/381644
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858424" class="reply_nick_1316263" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858424 );">@maxval bircaman szeredőci szürke proletár</a>: <br />
Neked mindenki balliba, aki nálad szellemileg kevésbé retardált lúzer.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858750
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:59:36+01:00
2018-03-21T15:59:36+01:00
énisfélek
http://blog.hu/user/156583
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858462" class="reply_nick_181269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858462 );">@különvélemény</a>: Van egy kínai közmondás: "hadd virágozzék minden virág" ennek magyar változata: "hadd jusson konchoz minden tolvaj". Lehet, hogy jövő hónapban ha rendszerváltás nem is lesz, de tolvajváltás még lehet.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858728
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:55:38+01:00
2018-03-21T15:55:38+01:00
theus
http://blog.hu/user/738796
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg?full_commentlist=1#c34858656" class="reply_nick_160607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34858656 );">@Kivlov</a>: lényeges különbség<br />
<br />
"Hogyan jutottunk el mi, értelemmel felruházott emberi lények odáig, hogy teljesen értelmetlen kuszaságokat viccesnek találjunk, és úgy érezzük, „Igen, ennek az egész őrületnek abszolút helye van az életünkben”? "<br />
A Monty Python volt az egyik első eset, hogy okos emberek kezdtek el viccelni.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858656
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:44:19+01:00
2018-03-21T15:44:19+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
Azzal a különbséggel, hogy a Monty Python vicces...
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858622
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:41:14+01:00
2018-03-21T15:41:14+01:00
Before
http://blog.hu/user/60411
Az egyetlen komolyan vehető párt...
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858620
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:41:05+01:00
2018-03-21T15:41:05+01:00
énisfélek
http://blog.hu/user/156583
Amikor megláttam a Kutyapárt békemenetét, arra gondoltam, hogy nekik kb olyan segítség a CIVIL mozgalom jelenléte, mint a Jobbiknak az oroszországi és törökországi barátok, vagy a Fidesznek a KDNP szövetsége: elméletileg jó ötlet volt, de a valóságban a potenciális választóik nagy részét elüldözi tőlük. <br />
Rengeteg ismerősön szavazna egy igazi viccpártra vagy kalózpártra. De a CIVIL mozgalommal felturbózott Kutyapárt már egy kicsit sem vicces.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858462
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:12:03+01:00
2018-03-21T15:12:03+01:00
különvélemény
http://blog.hu/user/181269
Az MKKP 2006-ban alakult, akkori egyik plakátjuk: „Olyan aranyos, biztosan nem akar lopni.”<br />
<br />
Gondoltam szólok...
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/03/20/a_ketfarku_kutyapart_egy_vicces_ugyanakkor_egy_rendkivul_szomoru_tarsadalmi_jelenseg/full_commentlist/1#c34858424
Válasz erre: A Kétfarkú Kutyapárt egy vicces, ugyanakkor egy rendkívül szomorú társadalmi jelenség
2018-03-21T15:07:05+01:00
2018-03-21T15:07:05+01:00
maxval bircaman szeredőci szürke proletár
http://blog.hu/user/1316263
A 2farkú Kutyapárt ballib, sorosista szervezet, nem viccoárt.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34683720
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-24T10:24:20+01:00
2018-02-24T10:24:20+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon?full_commentlist=1#c34682928" class="reply_nick_558184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34682928 );">@Dan da Man</a>: Pont annyi értelme van ezzel játszani, mint megnézni egy sportközvetítést.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34683604
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-24T10:04:20+01:00
2018-02-24T10:04:20+01:00
dr utcai arcos
http://blog.hu/user/1240187
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon?full_commentlist=1#c34681260" class="reply_nick_884137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34681260 );">@Oatmilk</a>: egyszer nekem valaki megpróbálta elmagyarázni, hogy ez egy mekkora stratégiai játék. Uh...
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34682928
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-24T00:10:23+01:00
2018-02-24T00:10:23+01:00
Dan da Man
http://blog.hu/user/558184
Hát igen. Ez tényleg a szánalom a köbön. Nagyszerű elméletet gyártottál a semmiről.<br />
<br />
Ja nem! Egyáltalán nem nagyszerű.<br />
<br />
De koherens mondatokba van rendezve.. Mondjuk erre a Laposföld hívők is képesek. Osztán mégse lapos a Föld.<br />
<br />
Szóval ha már ilyen sok szóban akarsz védeni valamit, akkor játssz egy értelmes játékkal, aminek van tartalma is. Addig ez a kis fogalmazás Coelho Kendikráss című regénye is lehetne.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34681890
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-23T19:23:29+01:00
2018-02-23T19:23:29+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon?full_commentlist=1#c34679970" class="reply_nick_17430" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34679970 );">@Bobby Newmark</a>: Ezért kell a postolónak leszoknia róla. Csak az első 10 perc a nehéz.<br />
<br />
Manapság már mindenből amit valaki szeret megpróbálnak lelkes emberek függőséget fabrikálni, leginkább persze azért, hogy aztán jó pénzért leszoktathassák őket róla.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34681260
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-23T17:31:17+01:00
2018-02-23T17:31:17+01:00
Oatmilk
http://blog.hu/user/884137
Én is játszom vele, reggel a budin. Szerintem semmilyen stratégia nincs benne, random módon jönnek a cukrok, aztán egyszer csak sikerül. Ne sajnáld Anyától azt a napi 10 percet, amikor zombi üzemmódban húzogatja a cukrokat, három gyerek és férj mellett neki is jár ennyi. Azt mégsem mondhatta, hogy agyf.sz ellen kell neki a Candy Crush ;)
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34680274
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-23T14:38:25+01:00
2018-02-23T14:38:25+01:00
Make Valamit
http://blog.hu/user/140535
Nincs ezzel baj, amíg nem költ rá egy fillért se, onnantól viszont mindkettőtöknek kárt okoz a játékszenvedélyével.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34679970
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-23T13:37:54+01:00
2018-02-23T13:37:54+01:00
Bobby Newmark
http://blog.hu/user/17430
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon?full_commentlist=1#c34679488" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34679488 );">@midnightcoder2</a>: Mert? Próbáltál belekötni, de csak alátámasztottad, hogy igaza van, veszélyes a függőség, az oxigénfüggőség is az. Elvonási tünetei: halál.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34679960
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-23T13:35:03+01:00
2018-02-23T13:35:03+01:00
Bobby Newmark
http://blog.hu/user/17430
Amikor a függő próbálja megmagyarázni, hogy a függősége még igazából jó is.<br />
<br />
Van egy rakás játéknak nevezett virtuális szimuláció, amiből egy rakás mindent meg lehet tanulni, agymunka, és hasznos. A Candy Crush viszont annyira egysíkú, primitív, agyhalottaknak való egy "játék", hogy azzal maximum az Alzheimert előzöd meg.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2018/02/22/cukorkatologatas_mesterfokon/full_commentlist/1#c34679488
Válasz erre: Cukorkatologatás mesterfokon
2018-02-23T12:07:19+01:00
2018-02-23T12:07:19+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
"Veszélyes dolognak tartom ugyanis a függőségeket."<br />
<br />
Első körben szerintem próbálj meg megszabadulni az átkos oxigénfüggésedtől.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/02/19/gepjarmu_kontra_emberi_test/full_commentlist/1#c33334239
Válasz erre: Gépjármű kontra emberi test
2017-07-03T20:19:57+02:00
2017-07-03T20:19:57+02:00
Nagy G
http://blog.hu/user/314519
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/02/19/gepjarmu_kontra_emberi_test?full_commentlist=1#c33330801" class="reply_nick_1153702" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33330801 );">@gondolkoZoli</a>: Köszönöm a válaszod! Évek óta foglalkozom az egészség témakörével. Ettem hagyományosan, paleósan, testépítősen, ketogénesen, 24 órákat böjtölve, stb. Szedtem nagydózisú vitaminokat. Lefogytam kb 50 kilót, sportolok. Ami az egészség szellemi oldalát illeti, reiki energiával gyógyítom magamat. De az életkoromhoz képest még mindig nem vagyok elégedett a teljesítményemmel és az energiaszintemmel. Az írásodat átgondolva esett le, hogy valószínűleg a vízről álmodhattam. Érdekes, hogy pont a víz problémájával nem foglalkoztam eddig, pedig ez az élet alapja. Minél tisztább, annál jobb. És persze az sem árt, ha megfelelő a struktúrája. Azt hiszem, most a megfelelő vízszűrő beszerzése következik. :) Egyébként kérdésedre válaszolva: Az élethez többnyire kritikusan és reményteljesen állok hozzá. Avagy két lábbal a földön állva felfelé tekintek. <br />
Gratulálok a blogodhoz!
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/02/19/gepjarmu_kontra_emberi_test/full_commentlist/1#c33330801
Válasz erre: Gépjármű kontra emberi test
2017-07-03T11:41:35+02:00
2017-07-03T11:41:35+02:00
gondolkoZoli
http://blog.hu/user/1153702
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/02/19/gepjarmu_kontra_emberi_test?full_commentlist=1#c33329585" class="reply_nick_314519" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33329585 );">@Nagy G</a>: Szia! Nyílván ez egy nagyon elnagyolt analógia, ami arra szolgál pusztán, hogy a végső konklúzió értelmet nyerjen, valójában nem lehet minden egyes alkatrésznek tökéletes megfelelőt találni. Ha azt a részét nézzük, hogy az olaj csövekben áramló folyadék, akkor a vérrel volna egyenértékű, de ha kenő szerepét nézzük, akkor ilyen váladék a testben is van a csontok találkozási pontjain, porcok, inak között. Ha a gyorsabb regenerálódás a fő problémád, akkor szerintem joggal álmodsz olajcseréről, hiszen ennek igenis sok köze van az anyagcseréhez. Nagyon nem mindegy, milyen táplálékot viszel be a szervezetedbe. Minden táplálkozás esetén, de gyógyuláskor különösen (regenerálódás, ugye) fontos a nagy mennyiségű vitamin és folyadék bevitel. A vitamin, ha lehet, organikus legyen, ne szintetikus, a folyadék pedig értelemszerűen víz, mégjobb a szűrt víz. És vegyük még hozzá a gondolati anyagcserét, mert az se mindegy, mi van a fejedben, hogyan vélekedsz a világról, önmagadról. Negatív vagy-e és kritikus, vagy pozitív és reményteljes? Az előbbi megöl akkor is, ha helyesen táplálkozol, az utóbbi megment akkor is, ha nem megfelelő a táplálkozásod. A józan ész szerint kell élni, helyesen bánni mind a testünkkel, mind a belső világunkkal. Ha megvan az egyensúly, jobban fogsz működni. Lehet, hogy közhelyesen hangzik, de legalább igaz. Remélem, megválaszoltam a kérdésed. Örülök, hogy írtál, szeretem az értelmes kérdéseket, és örülök, hogy valaki elgondolkodik. Remélem, megmaradsz olvasóim táborában, és tudok még neked hasznos gondolatokat közvetíteni, amikről majd megint lehet értelmes társalgást folytatni :-)
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/02/19/gepjarmu_kontra_emberi_test/full_commentlist/1#c33329585
Válasz erre: Gépjármű kontra emberi test
2017-07-03T01:44:03+02:00
2017-07-03T01:44:03+02:00
Nagy G
http://blog.hu/user/314519
Szia! Nagyon érdekesnek találom az írásodat, és lenne egy kérdésem. Ha követed a saját gondolatmenetedet, a motorolaj mivel lenne analóg az emberi testben? Ugyanis elalvás előtt többször is feltettem magamnak azt a kérdést, hogy hogyan, milyen módon tudnám rábírni a testemet, hogy jobban működjön, hatékonyabban regenerálódjon? És ezeken az éjszakákon szinte mindig motorolajról, olajcseréről szóltak az álmaim, sőt, egyszer még 2 ütemű kismotorba is töltögettem az olajat. De ezen kívül is gyakran álmodom gépjárművekről, amiket én, vagy mások vezetnek különböző viszontagságokon keresztül. Ezek az álmok valószínűleg az én és mások életútjaira vonatkozhatnak, de a motorolajra (bár sejtéseim vannak) még nem tudtam rájönni.<br />
<br />
Köszönöm, ha válaszolsz!<br />
<br />
Üdv:<br />
<br />
Nagy G
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/11/bizonyitekok_az_ember_szellemi_termeszetere/full_commentlist/1#c32834903
Válasz erre: Bizonyítékok az Ember szellemi természetére
2017-04-13T07:17:44+02:00
2017-04-13T07:17:44+02:00
Cathreen Misery (törölt)
A megmagyarázhatatlan véletlenekben nem hiszek, mivel ilyen nincs. Mindennek megvan az oka, a miértje és a sok döntés következményeként eredménye megszületik. Ahogy sok esetben írtad, megvolt egy másik ok is, miért történt épp az a közeledben ami, és nem feltétlenül telepátia, együttérzés vagy más kötődésen alapuló, tudományunk felett álló, más behatás miatt ment végbe. Például az általad már előbb megtervezett autó, sosem lehet tudni, nem e több másik ember érzett akkor így, ha nem kevesebb. Mivel több milliárdan vagyunk, nagy eséllyel gondolhat valaki vagy valakik ugyan arra, amire én. Miért ne? :D <br />
Vagy a ceruzás eset. Az a férfi feltehetően alapból kimondja amit gondol, ha nem így lenne nem tudhattad volna meg, hogy neki is, épp akkor kell egy ceruza. Mondjuk tény, elgondolkoztat, hiszen lehet benne valami. Hogy az emberek néha úgy használják agyukat többi érzékszerveikkel, amit észre sem vesznek, ami hirtelen természet felettinek tűnik és nem tudunk még rá "materialista" magyarázatot. :) <br />
Én úgy gondolom, hogy a lélek és szellem létezésére nincs más egyszerűbb bizonyíték, mint a rajz, írás, festés, vers írás, szobrászat, építkezés, minden ami kreatív alkotáson alapuló, majd szilárd alakot kapó szellemi termék. :) <br />
Ennél konkrétabb nem kell, ha azt akarja az ember bebizonyítani, hogy az ember nem egy üres porhüvely. ^^ Szerintem. <br />
Hiszen nem véletlenül nevezzük szellemi terméknek ezeket.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/03/hogyan_lehetne_megmenteni_az_emberi_lelkeket/full_commentlist/1#c32789333
Válasz erre: Hogyan lehetne megmenteni az emberi lelkeket?
2017-04-06T21:56:14+02:00
2017-04-06T21:56:14+02:00
gondolkoZoli
http://blog.hu/user/1153702
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/03/hogyan_lehetne_megmenteni_az_emberi_lelkeket?full_commentlist=1#c32787813" class="reply_nick_1186785" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32787813 );">@Elvetemült ellenálló</a>: Jól látod, valóban az igazság a legfontosabb, nem az álhírek, melyek jóformán uralják a médiát, leplezve az igazságot.<br />
Az úgynevezett "agymenésekre" még szánok egy bejegyzést, saját tapasztalataimat szeretném leírni ennek kapcsán.<br />
És hogy ismerkedjünk a pszichológiával? Jó gondolatnak hangzik, de sajnos tévút. Talán majd erről is írok, hogy konkrétan mire gondolok.<br />
U.i.: Érdekes neved van, jó lenne tudni, hogy vajon mivel szemben vagy elvetemülten ellenálló.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/03/hogyan_lehetne_megmenteni_az_emberi_lelkeket/full_commentlist/1#c32789245
Válasz erre: Hogyan lehetne megmenteni az emberi lelkeket?
2017-04-06T21:44:08+02:00
2017-04-06T21:44:08+02:00
gondolkoZoli
http://blog.hu/user/1153702
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/03/hogyan_lehetne_megmenteni_az_emberi_lelkeket?full_commentlist=1#c32772695" class="reply_nick_986682" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32772695 );">@Jakab.gipsz</a>: Kedves Gipsz Úr! Mint ahogy írtam, VAN a kezünkben eszköz.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/03/hogyan_lehetne_megmenteni_az_emberi_lelkeket/full_commentlist/1#c32787813
Válasz erre: Hogyan lehetne megmenteni az emberi lelkeket?
2017-04-06T18:12:21+02:00
2017-04-06T18:12:21+02:00
Az Ellenálló
http://blog.hu/user/1186785
Szép kis összeesküvéselméletes, egyéni meggyőződésből motivált írás...<br />
Bár a pénz valóban uralja az életünket, de ez ellen vajmi keveset lehet tenni. Mindig törekedni kell viszont arra, hogy az információk igazoltak legyenek, lehetőleg több helyről, mert az igazság a legfontosabb, nem az álhírek.<br />
A levitáció kérdésére, illetve a többi agymenésre várnám a konkrét bizonyítékokat.<br />
A vallás pedig évezredek óta próbálja a "lelkeket" megmenteni kevés sikerrel, ráadásul gondolom a cikkíró a saját vallására gondolt e téren. Első körben talán el kellene távolodni az ezotériától és meg kéne ismerkedni a pszichológiával.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2017/04/03/hogyan_lehetne_megmenteni_az_emberi_lelkeket/full_commentlist/1#c32772695
Válasz erre: Hogyan lehetne megmenteni az emberi lelkeket?
2017-04-04T22:34:49+02:00
2017-04-04T22:34:49+02:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Amit be mutattál az "vad fantáziálás" ez persze minden tudományos gondolkodás előfutára, ámde, a tudomány a bizonyítások rendszerét is igényli, egy olyan rendszer felállítását, amely kezelhetővé teszi számunkra elgondolásainkat. <br />
<br />
Tehát nem feltétlenül a Náncsi nénik, és a Billerbekkék a hunyók, azért mert nincs a kezünk ügyébe eszköz.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben/full_commentlist/1#c32765149
Válasz erre: Rabszolgaság kontra szabadság a modern időkben
2017-04-03T21:32:07+02:00
2017-04-03T21:32:07+02:00
Cathreen Misery (törölt)
A lényeg megvan: sokan mások alárendeltjei és tudod, szerintem van valami abban amit mondasz. :) Én azért is harcolok, hogy idővel olyan munkát végezzek amit akarok, ahol akarok, amilyet akarok és akkor, amikor akarom. Ehhez sajnos még sokat kell küzdenem, de a munka ne rabszolga munka legyen, márpedig manapság a többsége az. Emellett tényleg remekül megkorlátozza az egész rendszer az ember idejét és anyagi hátterét amivel eléri, hogy képzeletbeli kerítést húzzon a másik egyén köré. Amíg élek azon leszek, hogy ezen átlépjek. Akár így, akár úgy, de az a kerítés nagyon nem tetszik. :) <br />
Hasonló a függetlenségről szóló cikkedhez. Abban is van amivel egyet tudok érteni és be kell valljam: Azért szoktam le a dohányról mert zavart a gondolat, hogy függővé tett. Hogy élettelen és jelentéktelen dolog befolyással legyen rám. Nos embereket is igyekszek megválogatni magam körül ekképp, mert volt szerencsém manipulatív személyhez. Nagyon nem akarok senki előtt meghajolni. <br />
A szabadság még messze nem létezik, csak illúzió és álom. De nem lehetetlen álom!
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben/full_commentlist/1#c31395919
Válasz erre: Rabszolgaság kontra szabadság a modern időkben
2016-10-05T12:00:47+02:00
2016-10-05T12:00:47+02:00
integrans
http://blog.hu/user/30308
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben?full_commentlist=1#c31394835" class="reply_nick_987540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31394835 );">@FikkFakk</a>: sajnálatos, hogy ezek szerint szöveg felfogási/megértési nehézségeid vannak.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben/full_commentlist/1#c31393771
Válasz erre: Rabszolgaság kontra szabadság a modern időkben
2016-10-05T01:38:52+02:00
2016-10-05T01:38:52+02:00
integrans
http://blog.hu/user/30308
<a href="http://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben?full_commentlist=1#c31383339" class="reply_nick_987540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31383339 );">@FikkFakk</a>: Minden élőlényt a Föld bolygó tart el eleve és térítésmentesen. Ez az alaphelyzet. És éppen az a dogmatikus demagógia hatás, hogy a több száz éve zajló műszaki fejlődés hasznaiból szúk körök kirekesztenek milliókat és olyan rendszerviszonylatot tartanak fenn, amelyek nem csupán a rabszolgaság jeleit mutatják, hanem minden emberi méltóságot sértően az úgymond feleslegesnek ítélteket egyszerűen a pénzelvonásokkal megöli. - Mi ez, ha nem a fasizmus csalárd emberiség ellenessége.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben/full_commentlist/1#c31383339
Válasz erre: Rabszolgaság kontra szabadság a modern időkben
2016-10-03T21:05:49+02:00
2016-10-03T21:05:49+02:00
FikkFakk
http://blog.hu/user/987540
Micsoda egy demagog fassag ez. <br />
<br />
Annyi kenyszered van a jelen vilagban, hogy ne a kozosseggel tartasd el magad (elmeletileg).<br />
<br />
Biza, jarnod kell dolgozni, vagy vallalkozni valamit, kulonben a tobbiek tartanak el. Azok meg erthetoen nem akarnak.<br />
<br />
Ezen felul akkor mesz utazni, amikor tudsz es akarsz, oldd meg sajat koltsegvetesbol.<br />
<br />
Nem kotelezo dolgozni, de ne ram vagy masra szamits, aki eltart....
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/10/02/rabszolgasag_kontra_szabadsag_a_modern_idokben/full_commentlist/1#c31383147
Válasz erre: Rabszolgaság kontra szabadság a modern időkben
2016-10-03T20:47:16+02:00
2016-10-03T20:47:16+02:00
Szalay Miklós
http://blog.hu/user/533482
Egy alapos elemző írás a szabadságról, korlátokról, szabadságvágyról:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://egyvilag.hu/temak.shtml#temaid045">egyvilag.hu/temak.shtml#temaid045</a><br />
<br />
(A legfelső sor a kép tetején, "A szabadság motívuma". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)<br />
<br />
Ajánlom továbbá a Demokrácia és diktatúra részt is.
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/12/kezdetek_216/full_commentlist/1#c31341199
Válasz erre: Kezdetek Kezdete
2016-09-28T11:43:38+02:00
2016-09-28T11:43:38+02:00
Sayan
http://blog.hu/user/391596
Szia Zoli. <br />
Jók az írásaid (visszafelé olvastam el őket, ezzel zártam). Érdekesek a gondolataid. Nekem is járnak hasonló dolgok a fejemben, bár az itt felvetett emlékezet -ig még nem jutottam el, bár már kezdett körvonalazódni. Mi volt a születésem előtt, meg az előtt és miért is nem emlékszem rá. Ha viszont mindez ott van a fejemben, milyen módon lehetne ezt esetleg "bekapcsolni", és hogy túlélném-e azt a pillanatot, ha egyszer csak minden eszembe jutna.. :)<br />
<br />
Az élet értelmét tényleg egy cél adhatja meg, illetve a folyamatos célok. Érdekes gondolat, hogy az élet célja az élet maga, de nekem ezzel kapcsolatban egyszerűen hiányérzetem van, amit nem tudok megmagyarázni. Nehéz elfogadni azt, hogy itt vagyok, mert csak, csináljam amit és ahogy akarok. Lényeg hogy nekem jó legyen, és semmi más cél nem lenne..
https://ezenelgondolkozoltan.blog.hu/2016/09/12/kezdetek_216/full_commentlist/1#c31195711
Válasz erre: Kezdetek Kezdete
2016-09-13T08:36:10+02:00
2016-09-13T08:36:10+02:00
Gabocka
http://blog.hu/user/1166087
Szia Zoli! Gratulálok a bloghoz , de Te akár könyvet is írhatnál az is elgondolkodtató, per ,vagy, és szórakoztató lenne. Jutott még eszembe sok szebbnél szebb gondolat Magdi anyusról és Barárok köztről amit én személy szerint nem annyira követek záròjel idézőjel sztárok vagy mondjuk celebek hasoncsúszásával és éneklő showműsoraival butítom magam már ha van rá időm . Eszembe ötlött mėg egyéb ismeretterjesztő adások tudományos elmélete arról miszerint az ősember vadászott másnap ugyanitt váltig állították hogy csak dögevő lehetett hiszen hogy is tudna levadászni egy kicsi ember vagy több egy hatalmas mamutot tudományos volt mindkettő ekkor úgy döntöttem na ezek is csak találgatják ennyi erővel én is csinálhatnak műsort tudományosan és lehet inkább az összemberi tudásra hagyarkozni mint ilyeneket nėzni. Na ennyi mert telefonon útálatos pötyögni. Szép napot☺